Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Online Szexshop

Online Szexshop

Nők, az egyéjszakás kalandokról

2017. november 22. - OnlineSzexshop

Online Szexshop - Egyéjszakás kalandok a nők szemszögéből

 

Szex. Idegenek. Intimitás. Extázis. Online Szexshop. Csak néhány azok közül, ami eszünkbe juthat az egyéjszakás kalandokról. Az igazság az, hogy rengeteg nő él át ilyesmit, de mindenki másképp éli meg. Van, aki személyesebbnek tekinti, mint amilyen. Van, aki a szex legtisztább megnyilvánulásának tartja. Van, aki csak egy érme másik oldalának tartja: fizikai élvezet és érzelmi élvezet nem létezhet egyszerre.

És noha mindnyájan elmeséljük a közeli barátainknak a szexi, érdekes részeit egy-egy ilyen történetnek, az érzelmi részét gyakran kifelejtjük, legyen az jó vagy rossz. Pedig ez is a valósághoz tartozik, a történet része, melyet szintén meg kellene beszélnünk. íme néhány egyéjszakás kaland története a nők szemszögéből!

A tábla

“Amikor beléptem, észrevettem, hogy a szobája egyik fala egy nagy tábla tele nevekkel. Nem tartottam fontosnak. Az éjszaka végén, amikor már indulásra készen voltam, megkért, hogy írjam alá a táblát. Mindig figyeljetek a környezetetekre!” - Anna, 22

Az éhes

“Még egyetemista koromban történt. Találkoztam egy vonzó sráccal egy klubban. Italoztunk, táncoltunk, jól éreztünk magunkat. Megkérdezte, nálam töltjük-e az estét, gondolkodás nélkül igent mondtam. Hazamentünk. Bevett egy potencianövelő tablettát, hogy hosszúra nyúljon az éjszaka. Dugtunk. Elaludtam.

Reggel, amikor ébredés után kimentem konyhába, leesett az állam: eltűnt az összes kajám. A hűtő, a spájz, a szekrények… Minden üres… Szerencsére az átlag egyetemistánál többre futotta, de mindenképp furcsa élmény volt. Még a fűszereim és kutya étele is eltűnt, de nemcsak! Nemrég rendeltem pár játékot egy online szexshop kínálatából. Azoknak is lábuk kélt!” - Mária, 27

A kiskutya

“Épp egy elég durva kapcsolat után voltam, nem volt semmi közös bennünk, de isteni volt a szex, és gyakran rendeltünk kiegészítőket online szexshop ból. Két héttel a nagy szakítás után meggyőztem néhány barátnőmet, hogy menjünk el kocsmázni, fel akarok szedni valakit. Találtam is egy srácot, átmentünk hozzá, nagyszerűen telt az éjszaka. Másnap reggelivel ébreszt és azt mondja, ‘Szeretlek.’ Abban pillanatban éreztem, hogy ‘Ajjaj, ez nekem túl sok.’ Elkezdtem öltözködni, megtaláltam a tárcámat, ő meg elkezdett arról mesélni, hogy pont aznap akart örökbe fogadni egy kutyust, és hogy én is elmehetnék vele… Végtelenül aranyos volt a kiskutya. Még most, négy évvel később is nagyon aranyos. És már nem zavar, ha András azt mondja, ‘Szeretlek.’” - Emese, 32

A templom

“Felmentünk hozzá, jól éreztük magunkat. Emlékszem, hogy olyan volt a hely, mint egy templom. Az is volt. Kiderült, hogy a srác az egyetem területén lévő kis templom második emeletén élt. Másnap reggel, a szó szoros értelmében egy szégyenmenetben volt részem. Vasárnap elég sokan voltak a templomban.” - Réka, 26

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineszexshop-pajkospajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr8713346025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása